V našem vzhledu se zrcadlí stav naší duše

Krása

Známe to všichni. Jdeme do společnosti a ze všech stran slyšíme to, co slyšet opravdu nechceme: „Nevypadáš zdravě. Nejsi nemocná? Vypadáš unavený.“
Ve chvílích, kdy je narušena naše vnitřní pohoda, projeví se nerovnováha i v obličeji, držení těla, celkové pasivitě a netečnosti člověka. To samozřejmě vnímá i naše okolí a jeho nepříjemné narážky situaci jen zhoršují.

odpočinek na louce
Lepší období střídají ta horší a naopak a ani sebelepšími kosmetickými přípravky nezakryjeme zarudlé oči, pobledlou pleť, kruhy pod očima a celkovou ochablost těla.
A přitom stačí tak málo
Když odhlédneme od problémů, které jsou natolik závažné, že je nejde jen tak vyřešit (např. vážná choroba, úmrtí v rodině apod.), dají se potíže lehčího charakteru účinně řešit několika velice jednoduchými kroky.
smutná dívka
 
·         snažte se trávit co nejvíce času venku na čerstvém vzduchu
To, že se budete zavírat doma mezi čtyřmi stěnami nic nevyřeší. Naopak, venku můžete zažít něco neočekávaného, co vás povzbudí, pobaví nebo dobře naladí.
·         sportujte, sportujte, sportujte
Jak známo, při sportu a jemu podobných aktivitách jsou do těla vyplavovány endorfiny, tj. hormony štěstí. Nevyhýbejte se ani individuálnímu sportu, při kterém si vyčistíte hlavu, ani kolektivním hrám, ve kterých vás a vaši psychiku náležitě nabudí zdravá bojovnost.
·         udělejte si čas jen pro sebe
Zajděte si do sauny, na masáž nebo do kina. Odpočiňte si od práce, od dětí a povinností. Budete se pak cítit opět plní sil, až se ke svým povinnostem budete vracet.
·         promluvte si s partnerem či partnerkou
Řekněte mu/jí, jak je pro vás důležité, aby vás jednou za čas pochválili, jak vše dobře zvládáte, jak dobře vypadáte, prostě jak jste úžasný nebo úžasná. Uvidíte, jak vás to nastartuje.
·         pokuste se spát osm hodin denně
Jak všichni víme, spánek má kouzelnou moc. Podle odborníků je pro zdraví člověka ze spánku nejdůležitější to, co stihneme naspat do půlnoci.

V našem vzhledu se zrcadlí stav naší duše
Ohodnoťte příspěvek